Selasa, 18 Februari 2014

1 - Gatal Tangan



Ni saja ambo create satu logo untuk Family Day tahun 2014..Awek kesayangan (isteri) ambo sokmo suruh buat logo untuk family day...Serabut perut ambo pun buat la satu...mintak-mintak lah dia berkenan dihati..Kalau tidok gak...terpaksa lah ambo pecoh palo pulok mikir nok create hok lain pulok...

Gambar bawah ni contoh baju yang akan digunakan nanti dan pilihan warna adalah warna hijau ataupun hitam..Hijau untuk round neck and black colour for the black colour..




Hok warna merah ni pula, ambo create untuk bapa saudara sebelah wife ambo..Dia ni memang kaya tahap dewa..Nama jolokan hok ambo beri kepadanya ialah " King Of Renovation"...empayar dia seluruh Selangor..Habis rumah rakyat Selangor dipecahkannya untuk projek renovation..hahahah..

CB Renovation atau nama penuhnya Ceria Bina Renovation..

Dan hingga saat ini, ambo tidak pasti akan dia buat atau tidak baju untuk pekerjanya...Good Luck My Bapak Saudara..Semoga murah rezeki sokmo..





Yang ketiga pulok...untuk adik ipar ambo...." Bekwoh Team "....maksudnya, ahli progress atau AJK mesyuarat tingkap kenduri-kendara....hahahaha....design macam Team Racing Formula One...kikikiki....Suka tak..suka tak...Tak suka, ambo create lain...bules create lagi...huhuhu..

 
Yang ke 4, untuk adik ambo yang kedua, berehi benar dengar music....x tahu lah nok jadi gapo...Juri Penggiat Music bokali...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan